grrr på vår handledare

uppe med tuppen idag. nästan iaf :P jag och frida vill ha svar av vår handledare om vår undersökningsplan är godkänd eller inte så vi kan skicka iväg den till de som ska opponera på den. men hon har inte svarat på mail och den ska skickas iväg senast kl 0900 idag. känns ju så där. men jag får ta och ringa och se om jag kan få tag i henne så istället. annars vet vi ju inte. det är alltid rörigt med dessa handledare. dom är ett nödvändigt ont kan man säga :P

jag tänkte att när vi är färdiga med detta nu på morgonen så ska jag ta en joggingtur. var ju ett tag sen eftersom jag varit förkyld och haft en del att göra med skolan. men nu så e ja ledig ti måndag :) häääärligt haha. efter två dagars slit är jag äntligen ledig :) det förtjänar jag!!!

näe, nu ska jag ringa

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0