ingen ensam kväll

näe, det blev minsann ingen kväll för mig själv. jag har ju blivit van vid det nu och det har varit riktigt skönt. men idag är fredrik inte och skjuter så jag får allt stå ut med hans sällskap! jag får ta igen det på lördag för då ska han till gbg och kolla på pistol så då får jag vara lite själv. fast jag är verkligen inte sådan som kan vara själv speciellt länge. då blir jag otroligt uttråkad. men någon timme i veckan är lagom :)

nu sitter jag och tittar på klockan konstant. vill att de bra tv-programmen ska börja. sjukhuset, top model och vem kan slå filip och fredrik :) det är grejer det. har köpt en stooooor godispåse som jag ska avnjuta tillsammans med bra tv. kan inte bli så mycket bättre.

så idag har jag och frida läst igenom och kritiserat den undersökningsplanen vi ska opponera på på måndag. det är alltid lätt att leta efter det negativa. mendet positiva är det allt sämre med. och det är inte det att planen är dålig utan det är vi som endast söker det negativa. men jag tror ändå vi hittade på bra och dåligt som vi kan ta upp utan att låta som två sura f*tt*r :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej! Robert ska ju också med till gbg på lördag...fasen, bara jag hör gbg blir jag sugen på att shoppa!!! Jo, gyn var jättebra, har slutat där nu och ska börja på avd 2, KAVA, nu på tisdag. Fick bara 75% så jag ska fylla upp till 100 genom att jobba på gyn! Men nu är det inte så långt kvar i skolan väl? Är det inte examen fram till jul? kram

2008-09-18 @ 19:26:20
Postat av: Frida

Haha, verkligen inte

2008-09-18 @ 23:21:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0