musik gör det lättare..

nu har jag allt varit duktig... igen haha. har städat som en liten iller. först var jag inte alls sugen som vanligt. det är ju trots allt äckligt tråkigt. MEN så satte jag igång massa favvolåtar och vips så var städa det roligaste jag visste!! ok, liten överdrift men det blir fan så mycket lättare när man dansar runt med dammvippan och sjunger som en galning. jag kan minsann en massa häftiga danssteg och jag sätter varje ton :P haha!! måste vara roligt att vara granne med mig!'

häromdagen fick jag en biobiljett med posten. jag fatta först inte alls vem fasen jag fått den från men sen stod det klart och tydligt att det var från min chef i somras. aaah, najs tänkte jag. tills jag såg vilket datum den gick ut. samma datum som jag fick den. schysst lixom. locka med biobiljett men sen har den gått ut!!! ni kan tro att jag svor asså!! så när fredrik kommer hem visar jag sen för han och svär lite till.

elin - ser du!! den går ju fan ut idag. fan va schysst av henne!!!!
fredrik - om ett år går den ut.......
elin - ops! ska vi gå på bio nån dag?

städmusiktips:

rockstar - nickelback
mercy - duffy
i kissed a girl - katie perry
teenagers . my chemical romance
i wanna rock - twisted sister
rock n´all over the world - status qou
poison - alice cooper
break it off - rihanna feat jean paul
all summer long - kid rock
my sharona - knack
Kommentarer
Postat av: Marlen

Instämmer till fullo med föregånde talare (skribent)! Kan även tillägga att musik i form av; E-Type, Linda Bengtzing, det mesta med BWO och Da Buzz är perfekt att ha i lurarna vid en promenad med tempot SNABBT!

2008-09-21 @ 15:10:42
URL: http://wwwfrokenolssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0