nakenfisen :)

i söndags var vi hos emma och robert för fredrik skulle fixa med deras värmepump. först hade jag inte tänkt följa med med sedan lockade emma med bullar med NÖTCREME och då var jag såld :P haha. emma och robert har skaffat sig en till katt. Isa heter det nya tillskottet i familjen.



hon var allt lite kameraskygg så jag fick locka lite med spännande och prasslande bullpapper :)



sen fick hon syn på bandet på min kamera och då ville hon gärna vara med på en närbild haha. som ni såklart ser så är Isa en liten nakenfis. jag måste säga att det inte riktigt är en katt i min smak och jag skulle inte skaffa en. jag föredrar pälsklätt. det var lite svårt att veta hur man skulle klappa henne. med päls är det ju bara att rufsa och burra in i pälsen men icke här. så jag satt och klappade henne med pekfingret :P men hon har ju charm och hon är absolut söt på sitt sätt. jag har svårt för att säga att djur är fula och det tycker jag inte att dom är. hon är allt ett litet charmtroll.



Emma och Isa myste i fåtöljen :)
Kommentarer
Postat av: Emmie

jag har väl aldrig förstått vitsen med att ha djur som är gjorda för utevistelse skapade så att de inte kan leva ut sina naturliga beteende... människan har alltid varit bra på att utgå från sig själv och hennes behov och önskemål...

2008-09-26 @ 22:33:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0