nytt inlägg

nu var det ett tag sen igen. jag lider verkligen av en ordentlig bloggtorka. känner aldrig för att skriva riktigt. vet inte om det beror på att jag inte gör något speciellt så jag har inget att berätta eller om jag helt enkelt inte pallar skriva. för tid till det det har jag minsann :P

så denna veckan då. vad har hänt? jo, jorden skulle väl gå under, eller hur var det egentligen? jag läste faktiskt aldrig om det för det är ju inte första gången precis. jag förstår inte riktigt de människor som på något oförklarligt sätt sätter ett datum då jorden ska gå under (jag vet ju inte alls vad det handlade om denna gången dock) vad är egentligen meningen med det. vad har de för anledning. ger det dem en anledningen till att verkligen leva livet fram till det utsatta datumet? är det en kick för dem? religion? är det något att tro på som de söker? jag begriper det inte alls och ser verkligen ingen mening med det. skulle nu världen gå under så är det väl bättre att inte veta eller? eller är det bättre att veta så att man tar till vara på de dagar som återstår? bra fråga....

så, vad mer denna veckan? lilla systeryster erica har nu varit i turkiet i en vecka, alltså en vecka kvar. och inte är jag avundsjuk. jag älskar det svenska höstvädret med regn och rusk. jag älskar att gå till skola, ta hand om mitt hem och behöva vara inomhus hela tiden pga vädret. inte behöver jag sol, värme, strand, bad, underbart blått vatten, äta ute varje kväll, inte behöva bekymra sig för något... nänänänänänä, det är absolut överskattat :P sveriga är bäst!!!

ciao
Kommentarer
Postat av: Emmie

skönt att du inte e bitter =P

2008-09-13 @ 09:57:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0