rester

slår upp ögonen lite innan 09 och det första jag ser är två runda ögon som stirrar på mig. Lisa hade slagit sig ner precis vid min kudde och väntade på lite kli och klapp :) sötingar där. jag har precis varit ute och gått. min förkylning vill inte riktigt släppa så någon joggingtur har det faktiskt inte blivit. men promenad är väl inte så pjåkigt ändå. nu ska jag värma rester från igår och ha som frulle. potatismos med korv :) finns inget bättre än rester till frulle :) hihi, så gjorde jag jämt när jag bodde hemma. mammas köttgrytor är absolut den bästa frullen!! sen ska jag dra iväg till staden och frida. vi ska kolla igenom den undersökningsplanen som vi ska opponera på. hitta positivt och negativt. det känns alltid jobbigt att opponera. mest för att jag känner inte att jag kan så mycket om forskning och studier så att jag kan kritisera någon annan. men samtidigt är det väldigt bra när någon opponerar på ens eget för då kan man få massa bra tips och man ser vad man missat.

näe, frulle var det. hoppas dagen blir bra för er.

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0