usch usch

jag är förkyld och i vanlig ordning så är det såklart synd om mig :P näsan rinner som attans, ögonen är sketatunga trots att jag är utvilad, huvudet är tungt och det känns som att jag har feber. dock påstår fredrik att jag inte har feber meeeeeen det bryr jag mig inte om. lite har jag nog ;) jag vill bara ta en lång skön dusch!

igår köpte jag äntligen min matta :) ååå himmel så bra det blev i vardagsrummet. börjar ju till och med bli färdigt där inne haha. var inte det på tiden lixom. riktigt snyggt :)

idag blir det middag hos svärisarna. jag hörde det ryktas något om fläskfilé :) så då spelar det inte någon roll hur sjuker jag är, jag ska dit!! annars händer det inte mer och jag har inget att skriva så....

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0