1 april

vilken underbart fin dag det har varit idag. över 10 plusgrader och vi har varit ute stora delar av dagMellan radernaen. det är absolut ett stort plus med det här jobbet. dock inte när det är vinter och kallt :P men det ska vi ju inte tänka på nu när det är vår!!! jag borde egentligen ha gått på en promenad idag men just nu är jag inne i min mest lata period ever så jag spenderar varenda kväll på soffan. jag borde inspireras av lillsyrran som är ute och knatar och tränar som en toka nu... men det gör jag inte. jag som till och med köpt nya löpardojjor. dom är inte ens invigda. vet inte hur jag ska få motivation till det... känner bara ett stort blääääää inför det just nu. trots att jag vet att jag borde....

jag sitter mest och väntar på att min käre sambo ska komma hem. han stack iväg för att skjuta för 4 timmar sen och sa att det inte skulle ta så lång tid....... (ett hallå i dörren och in stiger han) jaja, då får jag sluta klaga :P

nu ska jag proppa näsan full med nässpray, borsta tänderna och krypa ner i sängen och läsa bok :) hääärligt!!

natti
Kommentarer
Postat av: Marina

Svar: Okej. :) haha, de var inga märkvärdiga. :P Jag går första året på gymnasiet, samhällsvetenskapsprogrammet. :)

2009-04-02 @ 13:38:36
URL: http://marinaberglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0