Glad Påsk

så är påskafton här igen. och det måste vara årets varmaste dag :) iaf här!! har ägnat förmiddagen till att läsa och städa ur skafferiet. ni som kollat in i mitt skafferi vet ju att det var ett litet kaos. men nu så är det perfekt igen höhö. får se hur länge denna perfektion håller i sig. jag har oxå letat efter en klänning att ha på annas bröllop. det är inte helt lätt det där. senast jag var på ett bröllop så var jag inte så gammal, 15 tror jag. och då är det inte så där jätteviktigt vad man har på sig i den åldern. men nu, nu måste jag ju följa reglerna. klädkoden är kavaj så det är inte så strikt. så kort klänning är tillåtet vilket jag beslutat att jag vill ha (eftermånga om och men). men så vill jag inte ha något som är fööör kort och slampig men heller inte tantlängd. så jag har surfat runt på asos för där finns det minsann klänningar :) jag hittade två stycken som jag gillar skarpt:
Lipsy Lace Print Contrast Sash Prom DressLipsy Fairytale Print Contrast Sash Party Dress

men inget är bestämt men dessa ligger högt på listan :)

klockan 17 ska vi vara ute på kållandsö för lite påskfirande. jag ser verkligen fram mot maten. hoppas bara att dom inte missar något viktigt :) typ rödbetssallad och köttbullar. vi hade nämligen en mycket god påsklunch på jobbet och det var som två ingredienserna som var viktigast helt klart. och ägg såklart!

men nu tror jag att jag ska ta en promenad i solskenet tror jag. hoppas jag kan dra med fredrik oxå...

glad påsk!!!
                                         
Kommentarer
Postat av: Emmie

jättefina klänningar, vinnare vilken som... =)

2009-04-11 @ 15:12:31
URL: http://frokenemmie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0