ny design

som ni ser så har jag nu fått en ny design. jag ville ha en som var mer somrig och härlig. så jag frågade marina, tösen som gjorde min första "riktiga" design. och som ni ser så ställde hon upp :) jag är riktigt nöjd!!!

idag har jag legat och slitit i rabatterna igen. dock så hade jag inte så mycket som igår att göra så det gick på en timme. fredrik har ju dock sin beskärda del att ta tag i eftersom han varit och skjutit idag. jag tvivlar dock på att han gör det idag men man vet ju aldrig. annars har jag suttit på terrassen och läst. härligt att kunna sitta ute och götta sig :) imorgon är det jobb igen. jag känner allt lite ångest, precis som jag alltid gör efter ledigt eller helg. men samtidigt är det rätt gött att göra lite vettigt.

häpp, åter till boken!
Kommentarer
Postat av: Marina

Vill du ha chansen att bli veckans blogg? Isf lämna en kommentar i min blogg att du vill vara med! :)



http://marinaberglund.blogg.se/2009/april/en-ny-kategori-veckans-blogg.html#comment



Hoppas att du får ha en bra lördag! :)

2009-04-18 @ 12:41:12
URL: http://marinaberglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0