Påskdagen

besvikelsen var faktiskt stor igår. för det första: ingen riktig påskmat alls. sill var ju där såklart men det äter jag inte. inga köttbullar, inga prinskorvar. potatisgratäng och kyckling serverades det oxå. och visst var det gott men det var inte det jag ville ha. och i påskägget låg där strumpor. mycket bra. behövs alltid, sen låg där typ 10 godisbitar och en stjärnskrap som jag inte vann något på. ja, jag låter kanske väääldigt otacksam och det kanske jag är. men förut har det alltid var mer påskigt så jag var ju inställt på det såklart. så jag tror vi får ha påskmiddag här hemma idag :) och som tur är så fixade fredrik ett påskägg till mig i fredags, som jag dock fick betala själv haha. dom gömmer ju alltid äggen ute i trädgården så får vi gå och leta. alla hittade ägg igår och fredrik hade fått påhälsnings av en flock med myror i sitt ägg så han ville minsann inte ha det sen hihihihihihihi....

idag vet jag inte alls vad som står på schemat. förmodligen fix i trädgården skulle jag tro. fredrik började lite smått igår när jag var ute och sprang. jag ändrade mig och sprang istället igår. efter mindre än 10 min var jag totaltslut men jag kämpade mig fram ändå de där 5 km. men det var fan inte skönt alls!!! får verkligen skärpa mig nu. men det är nog lite för att jag varit sjuk så pass mycket oxå.... hoppas jag :P

ha en bra dag!!

(jag har fortfarande inte hittat kamerasladden så inga bilder blire det. frustrerande minsann)
Kommentarer
Postat av: Emmie

köp en ny sladd då för sörens!

2009-04-12 @ 11:27:08
URL: http://frokenemmie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0