pinsamt var det

aaah, vad härligt. när jag slog upp ögonen var det en underbart blå himmel och strålande solsken. perfekt start på helgen helt klart!! veckan har varit helt ok. torsdagen var dock en av de segaste dagarna som jag varit med om och jag gjorde bort mig rejält. på eftermiddagen gick vi ut med alla barnen eftersom det var så fint väder (annars är vi mest ute på förmiddagen). men en liten kille var lite hängig så han fick sitta i en vagn där han till slut somnade. sen när han blev hämtad av sin mamma så ställde jag vagnen under taket men ändå på ett sådant ställe att jag skulle komma ihåg att ta in den. dock glömde jag detta ändå såklart. så när jag kom på morgonen är det några trevliga och härliga ungdomar som har totalförstört vagnen. aaa vad jag skäms. varför skulle jag glömma den!!!! den var dessutom ny! så sen gick typ ryktet på alla avdelningar om att någon glömt vagnen ute å bla bla bla.... vissa är ju mer förstående än andra om jag säger så. vissa fattar ju att sånt kan hända medan andra tycker att man är helt blåst. visst var det dåligt av mig att glömma den men det var inte så att jag gjorde detta med vilje. tanken var att jag skulle ta in den. aaaaarrrrgh!!! så igår skämdes jag!

fredrik åkte precis iväg till skjuttävling och jag ska träffa monica inne i staden för lite shopping och fika/lunch. ska bli najsigt! ska försöka hitta lite våriga toppar. får la se hur det går med det :P nu ska jag leta frulle

ha en uuuunderbar dag i solen!!
Kommentarer
Postat av: Emmie

så går det med arbetsplatser fulla me fruntimmer... skit i dem!

2009-04-04 @ 10:07:47
URL: http://frokenemmie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0