smärtan finns överallt!!!

aj aj aj aj min kropp. träningsvärken från igår kan jag ta. det tycker jag bara är härligt. men ryggen, hanflatorna, armarna och min vänstra tummled är inget jag tycker om. att rensa i rabatter kunde vara så slitsamt. det blir väl iofs så när man undviker att jag det lixom. men jag har iaf ont överallt. vi har hållt på i stort sett hela dagen med trädgården och det känns riktigt bra (förutom smärtan då förstås) vi kommer dock knappt ha några blommor i rabatterna i sommar eftersom vi ska lägga sten istället. men lite sparar vi. typ rosbusken haha. jag ska fixa en massa krukor istället har jag tänkt... men vi är duktiga!!! dock så är vi inte färdiga än så det blir till att slita imorgon oxå. efter att fredrik varit och skjutit.

och vilken härlig påskmiddag vi gjorde idag. köttbullar, prinskorv, rödbetssallad, potatis, potatissallad, ägg, sallad.... ojojoj vad vi njöööööt :) fredrik tog ut utemöblerna så vi satt på terrassen när vi åt. det kändes verkligen som sommar! härliga sol!!!

nu ska jag slänga mig i soffan igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0