13 augusti

städat kyl och sval, tvättat, handlat mat, fixat med disken och städat. japp, alla mina roliga hemmafrusysslor är nu gjorda. wow, det låter verkligen som att jag just nu lever ett roligt liv :P riktigt så illa är det inte. eller ja, jag har ju gjort det där tråkiga idag men jag vill inte påstå att jag lider överdrivet. dagarna går ändå rätt fort och jag försöker hålla mig sysselsatt med en massa småsaker. det går bra. jag borde egentligen njuta för när jag går med i vik.poolen så kan det ju bli en del att göra. kanske inte fem dagar i veckan men ändå en del. så jag får ta vara på dessa dagarna och göra det bästa av dom antar jag.

fredrik är iväg och skjuter så jag är allena hela dagen i stort sett. nu väntar jag på att unga mödrar ska börja kl 20 (en timme till). funderar på att ta ännu en promenad men jag litar inte på vädret. har ju varit lite hursom med det idag.

häpp, inget vettigt härifrån.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0