400

detta blir nu inlägg nummer 400 på min blogg. inte illa alls :P

idag började jag morgonen med en långpromenad. har inte haft ont sen förra veckan så jag tänkte att det är dax att se hur det går med en promenad. det gick riktigt bra och jag kände inget. testade även igår på kvällen och det gick bra det med. så nu hoppas jag att jag kan fortsätta med min morgonpromenader men dock i ett lite lugnare tempo än förut. ont vill jag inte ha igen. sedan har jag tagit en rajd här hemma och städat. "bara" dammsugning och tvätta golv kvar. verkar som att jag får göra både och för fredrik har klippt gräs och nu trimmar han. attans oxå!!! :P

lisa var snäll och hjälpte mig med tvätten iaf. alltid något!!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0