8 augusti

imorrn åker mamma och pappa hem till skåneland igen. de har varit här i två veckor och jag har verkligen uppskattat att ha dom här. vill inte riktigt att dom åker men dom har bara en veckas semester kvar nu så jag förstår att de vill vara hemma sista veckan. vi har hittat på mycket roligt och trevligt. nu vet jag inte alls när vi ses igen för jag vet inte om jag kommer åka till skåne i höst eller inte. funderar lite på att åka i början av oktober men jag får såklart se hur det ser ut då. om jag har något vik till exempel.

jag fick en härlig överraskning häromdagen. maria, en barndomskompis, kommer och hälsar på mig i slutet av augusti :) det ser jag verkligen fram mot. tycker det är helt underbart att hon vill komma hit!!! får se vad vi hittar på.

idag har vi verkligen levt campingliv igen. tog tillvara på den sista dagen som mamma och pappa har på campingen. så vi åkte dit och solade och badade en sista gång. jag vill verkligen ha en husvagn men fredrik vill absolut inte. han tycker i så fall vi kan vänta med det till vi är pensionärer så kan vi sitta på campingen hela sommaren :P typiskt fredrik. jaja, men det är ju bara 40 år kvar då, tills jag får mitt campingliv haha.

nu har vi precis tittat på hotel rwanda. det är verkligen en film som gör en arg. att människor kan göra så mot varandra utan att blinka. vet egentligen inte vem man blir mest arg på. de som utför dåden eller de som bara tittar på trots att de skulle kunna ingripa. har ni inte sett filmen så gör det. mycket bra film!!!!

nu ska jag krypa till kojs
natti!!

ps. min kära lillasyster uppmärksammade mig på att jag skrivit fel datum i de förra inläggen så det är därför som de har poppat upp igen. jag ändrade :P
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0