Emma och Roberts bröllop

igår var det då dax. dagen vi alla väntat på då emma och robert skulle bli hustru och man. och allting gick enligt planerna och de är nu gifta :) på kvällen var det dax för bröllopsfesten och den var i trollhättan hemma hos emmas föräldrar. ett väldigt fint ställe där jag lätt skulle kunna tänka mig att bo. otroligt mysigt. jag tror att där var runt 50-60 gäster och det dukades med långbord. det var riktigt trevligt och maten var utsökt. det var emmas mamma som hade stått och slavat i köket. jag tog inte många bilder men jag tog såklart på det viktigast:

BRUDPARET:

Herr och Fru Larsson





Jag, fredrik, chrille och kimmie valde att köpa bröllopspresent tillsammans. efter många om och men så bestämde vi oss för en smartbox. genom den får de välja ett hotell någonstans i sverige där de får övernatta 2 nätter. det finns ett stort urval av hotell så vi tror att de nog ska kunna hitta ett som de gillar. de verkade nöjda med presenten iaf :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0