finbesök

har precis kollat till mina grödor. jag är verkligen en expert på området farming nu, helt klart haha. man kan väl lugnt säga att jag är fast i farmträsket. riktigt kul att hålla på med.

imorrn får jag finbesök från skåne. min barndomkompis maria kommer hit och ska vara här några dagar. det ska bli riktigt skoj. är ju inte jätteofta som jag får besök från skåne förutom familjen. så idag har jag städat som en liten iller. måste dock tvätta lite golv till imorrn. maria kommer vid elva så det ska jag väl hinna med. jag vet inte alls vad vi ska hitta på när hon är här men det löser väl sig. blir säkert en tur in till staden för lite shopping och lunch/fika. alltid ett bra tidsfördriv :)

klockan är snart halv elva och jag känner hur jag börjar bli hungrig. det är helt sjukt hur fort jag blir hungrig nu under graviditeten. och på något sätt känns det som att det inte går att ignorera heller. annars kan jag gå hungrig rätt länge men nu för tiden så skriker magen med full styrka vid minsta känning av hunger. men nu pallar jag inte äta för jag ska snart sova. bebisen sparkar för fullt just nu. gillar inte alls när jag sitter framåtböjd vid datorn. blir kanske lite mosad? jahopp, mot sängen
.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0