frulle framför datorn

sitter här och äter frulle. det har blivit till ren rutin nu att äta frulle framför datorn och gå igeonom alla de viktiga sidorna. inte helt praktiskt att äta och skriva samtidigt dock.

igår var fredrik ledig eftersom han haft jouren i en vecka. vi blev bjudna hem till emma och robert på lite fika. annars var det väldigt lugnt igår. jag sträckläste en av böckerna som jag lånat av emma: Vänninan av denise rudberg. jag älskade boken. en sån där lättläst tjejbok där man sitter och stör sig på bruden det handlar om för att hon inte kan fatta det mest uppenbara. samtidigt önskar jag att jag fick vara med dem. bara smälta in i boken och umgås med de sköna människorna som var med i boken. vilket liv :) boken läste jag ut på en dag och idag ska jag slänga mig över den andra jag har av rudberg.

nu ska vi snart ut på en promenix och efter det drar vi ut till kållandsö. vi har inte varit där ute på ett bra tag så det är minsann på daxen nu.

mot tandborsten!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0