honungsmelon är smarrigt

nu sitter jag här och moffar i mig honungsmelon. mmmmm vad gott det är. har lätt ätit några kilo av det nu i sommar. det är verkligen så friskt och gott. men det är rätt mycket att äta en halva själv märker jag för det börjar ta emot :P

jag var precis duktig och cyklade till affären och hem igen. det är 6 km så jag klappar mig själv lite på axeln. jag kan ju inte riktigt gå min halvmil nu när jag får ont så därför är ju cyllen perfekt. dock så är det inte alls lika roligt att cylla som att ta en rask promenad. dock så såg jag att badhuset här i bya öppnar nästa vecka på onsdag så då ska jag dig och börja simma hade jag tänkt. det ska ju vara en jäkla bra motionsform när man är på smällen. jag är inte så förtjust i det egentligen men valmöjligheterna är ju inte jättestora tyvärr.

idag har jag även sökt lite jobb. ett i skövde och två i gbg. inte för att jag vill jobba på något av ställena egentligen eftersom det är en bit att köra men söka måste jag ju göra. chansen att jag får något är ju ganska liten känns det som. anar att de hellre väljer någon som bor lite närmare. men nu har jag sökt iaf. ringde även vik.poolen men fick reda på att de har tele.tid en halvtimme på eftermiddagen och då var jag och handlade så det får bli imorrn istället.

jag har köpt en skvallertidning som jag nu ska  fördjupa mig i....
Kommentarer
Postat av: Emma

Elin, går det att kommentera på bloggen nu? /Emma

2009-08-04 @ 21:03:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0