House of Horror

jag tror att jag bor i ett skräckens hus. förut idag så hörde jag hur en av missarna kom in geonom luckan och ställde sig och käkade. inget konstigt med det såklart. efter stund går jag mot datorn. vänder runt hörnet och mitt på golvet ligger ett lik. en stor fet mus, mitt på golvet. ser ut som den sover men jag vet bättre. den stackarn har råkat ut för en av våra mördarkatter. jag plockar upp och slänger och tvättar golvet. lite senare håller jag på och dammsuger och ser några fläckar på golvet (inte där liket legat). jag tittar närmare. BLOD!!! blodfläckar på golvet!!! var och varannan dag nu på sommaren så stöter jag på ett lik i mitt hus. ibland förekommer det att det inte är lik utan soon to be lik. hjärtskärrande rop på hjälp kan jag höra.... vi har mästermördare till katter. ingen tvekan...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0