lite shopping igen

jag ställde klockan på 08 idag för jag tänkte att det är skönt att komma upp lite tidigare. känns som att man får ut mer av dagen idag. men inte idag för jag kom ändå inte upp förrän 10 haha. sängen var ju sååå skön så jag och lisa låg och drog oss en liten stund!!

gårdagen var vi (jag, mamma och pappa) barnvakter. inte för att noel behövde så mycket vaktande eftersom han satt och spelade batman i stort sett hela dagen. bara paus vid fika och mat. så jag och mamma åkte in till staden för lite bebisklädershopping :) min favoritsysselsättning nu för tiden!!!



vi köpte ett ett set med tröja, body, pyjamas, byxa, mössa och haklapp från HM.
de bruna byxorna är från Lindex och dom har jag minsann letat efter i strl 50
och nu så hittade jag dom :)



bodyn i närbild.

idag vet jag som vanligt inte vad som händer. vädret är sisådär ju...
Kommentarer
Postat av: Tindrali

Undra om de inte va dig jag såg på Lindex.. antingen de eller någon som var väldigt lik ;)

2009-08-04 @ 11:26:06
URL: http://tindali.blogspot.com
Postat av: Tindrali

Jag hittade massa jag kunde tänka mig att köpa men köpte inget.. Nora har så mycket så hon behöver inte ett enda plagg till för tillfället.. vi får så mycket kläder hela tiden..begagnade o nya ;)



O nästa känns lite väl tidigt att handla till än.. har ju inte ens passerat vecka 12 än :(

2009-08-04 @ 18:57:44
URL: http://tindali.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0