nuggets nuggets nuggets...

min mage skriiiiiiiiker efter mat. jag har haft ett stort sug efter kycklingnuggets med ris och currysås så nuggets ligger på tining och det vattnas i munnen bara jag tänker på det :)

jag har nu varit och lämnat noel så jag är helt allena. riktigt skönt efter en helg med ändå ganska full rulle. det är en viss skillnad med barn i huset, helt klart. alltid någon som vill ha uppmärksamhet. speciellt när man inte riktigt har tid. någon som ställer en konstig fråga eller vill att man ska vara med och spela. att softa helt och hållet är det ju inte tal om. bra träning. innan vi körde till skara så träffade vi annica och hennes dotter alicia för lite lek på lekplatsen. dock så blev det väl inte riktigt som vi hade tänkt oss. ungarna lekte i vars en ände av parken och pratade knappt med varann och efter en halvtimme så ville de båda gå hem igen. jaja, alla kan ju inte vara gjorda för varann haha. de har iofs inte träffats förut så de var nog lite blyga. kanske kommer fler tillfällen.

efter maten ska jag ta en promenad. får hoppas det går bra. igår fick jag en släng av foglossning i svanken och ner i skinkan så jag vaggade fram som en liten anka. men jag pallar inte sitta inne och bara dega. jag har gått upp 4 kg under graviditeten vilket jag väl inte tycker är mycket. och jag vet ju att det är helt oundvikligt oxå. men det får inte dra iväg så att det blir en massa kilo utöver graviditeten. min disciplin när det gäller att gå ner i vikt är lika med noll så därför måste jag verkligen passa mig. så jag har därför inte tid med foglossning som hämmar mitt motionerande!!!!!

mat mat mat haha
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0