päroncider, fula frisyrer och nördfaktor

fredagkvällen är nu inledd. kall päroncider har gjort mig sällskap i soffan och jag sitter och väntar på att herrarnas höjdhopp med thörnblad ska börja. jag har dock inga förhoppningar på medalj för killen men det kan väl bli intressant ändå.

gårdagen spenderade jag hos emma och robert. det är tur att man kan förgylla sina dagar med lite utflykter ibland för annars blir det alltför tråkigt. och det var riktigt trevligt igår. det bjöds på varm macka och äppelpaj :) emma är en riktigt bra värd må jag säga!! roberts syster och hennes barn kom oxå dit. hon har en liten en på ca 5 månader. ujujujujuj vad man vill att ens bebis ska komma när man sitter och håller i honom. suget blir stooooooort haha. sedan satt jag och emma och tittade på gamla kort på både emma och robert. det är sann underhållning det. få se en liten del av deras liv långt innan vi träffades är riktigt kul. det finns ju alltid en berättelse att lyssna till vid varje kort. och jag pustade ut när jag fick se vilken frisyr robert hade i tonåren. exakt likadan som fredrik hade. anskrämlig och både jag och emma tackar gudarna för att de har tagit sitt förnuft till fånga och skippat den!

idag har jag varit i skara hos emmie. jag åkte dit med lite god frulle och sedan satt vi där och snackade.. som vanligt. emmie har ju även dragit in mig i facebooks farmville så där satt vi och nördade tillsammans bland åkrar och djur. vi sitter och planerar hur det ska se ut och vad vi måste köpa för att det ska funka :P jaja, vi erkänner. nördfaktorn är hög men det bjuder vi på!!

nu ska jag återgå till farmville!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0