slut på semestern

jahopp, så var jag allena igen och redan uttråkad. katterna kommer och går lite så dom är ju inte det bästa sällskapet. jag har inte hört något från mamma och pappa än så jag vet inte hur dagen ser ut. emmie och eddo ska nämligen låna deras bil och dra till ikea och då blir vi andra barnvakter. men jag vet inte om de ska komma hit eller om de stannar i skara. jag och mamma snackade om att ta med noel in till staden och shoppa lite bebiskläder. med mammas kort såklart :P dom får ju ta igen när de bor så pass långt bort :) men om det ösregnar så lockar ju inte det precis.

jag vaknade imorse av att fredrik rusade igenom huset i full fart. jag tittar på klockan och då är hon en minut i sju. mågon som snoozat aningens för länge kanske :P då var vi  tillbaka i vardagen igen...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0