Trollhättan 6 augusti

i torsdags så följde jag med mamma och pappa när de körde mot trollhättan. mamma ville dit för att se på slussarna och jag säger aldrig nej till ett litet äventyr. emmie och noel följde såklart oxå med.



här stannade vi först. det var inte riktigt vid slussarna men det var väldigt fint där så vi tog en kort promenad och tittade på omgivningen lite. vet inte alls varför det var en huvud ute i vattnet men det var lite coolt.



sen dök en gigantiskt fossing upp som noel posar bredvid :)



jag passade på att ta den första magbilden i den vackra omgivningen. det växer så det knakar minst sagt.



noel klättrade som en liten apa på allting som gick att klättra på. stackars fåret har fått en tung huvudbonad.


mamma och fanny posar. fanny svettades en del under dagen minst sagt. men jag tror hon trivdes ändå.

sedan blev det inte fler kort i trollhättan. kamerabatteriet tog slut. men de flesta har väl sett götakanal så då vet ni hur slussarna ser ut :) båtarna som åkte där var minsann inga fattigmansbåtar. riktigt flotta var dom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0