trött, finbesök, "konstapeln"

trött men ändå inte. sover jättedåligt just nu och vet inte alls varför. har n og varit så i 1,5 vecka nu. kan inte somna på kvällen förrän jättesent och sen vaknar jag jättetidigt och kan inte somna om. vilket leder till trötthet och huvudvärk. så där lagom roligt ju.

dagarna med maria har varit jättebra. vi har skrattat så mycket åt gamla minnen så tårarna har sprutat. härligt med vänner som vet hela ens historia. vi har haft det såååå roligt. igår var vi och shoppade inne i staden. hmmm, hur tänkte jag där. maria är väääärldens segaste shoppare haha. vi kom till stan vid halv ett och klockan två hade vi tagit oss igenom två affärer. och det var inte jag som var den långsamma av oss. och i dessa affärer hittade maria..... ett par trosor. detta är en tjej som bor i malmö där utbudet är gigantiskt jämfört med vår stad. undrar hur lång tid det tar när hon shoppar hemma vid lixom. meeen vi hade kul ändå. jag hittade en lång kofta, lång basic tröja och linne. allt inne på gina. det är ju inte så att man kan shoppa vad som helst nu med växande mage oxh allt. men då är hösten bra för det är mycket som funkar faktiskt. tyvärr så upptäckte jag att linnet jag köpt hade fått ett stort hål efter larmet så den ska jag lämna tillbaka imorgon alt. byta om det finns andra utan hål :P

häromdagen blev jag stoppad av trafikpolisen (är dom ens riktiga poliser lixom??) precis när jag stannat kom jag på att ena ljuset fram var paj. ajajajajajajaj, "polisen" kommer fram och påpekar snällt att lyset är paj och därför vill de kolla alla lampor. då kommer jag på att ena positionslyset (vad man nu har det till) oxå är paj. naturligtvis påpekar den snälle "konstapeln" detta oxå. elin bara ler och nickar och säger att jag har ingen koll. det är min sambo som håller koll på sånt hihi. (fåntratt, jag vet!!) trodde jag skulle få massa böter men icke. fixa det och åk och besiktiga bilen inom en månad. javisst snälle "konstapeln" hihi.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0