ute på egna äventyr

dagen idag har varit seg seg seg. jag har verkligen haft nada att göra och inte har jag känt för att göra något heller. natten var piss för jag hade halsbränna till tusen så jag kunde inte somna förrän sent och vaknade tidigt såklart. näe, dagen har inte varit rolig.

lisa har även varit ute på egna äventyr. jag gosade med henne lite innan jag körde till emmie igår morse. sedan var hon inte hemma när jag och fredrik kom hem på eftermiddagen och inte kom hon hem på kvällen eller natten heller. jag och leo har varit ute och letat lite här utanför men ingen lisa någonstans. jag blir ju lite smått orolig minst sagt. jag vet ju att katter kan vara borta flera dagar och sen bara komma hemluffsandet när de känner för det eller blir hungriga. men detta är ju min bebis helt själv ute i stora farliga världen. jag tänker ju bara på allt hemskt som kan ha hänt henne. men det slutade lyckligt för hon kom hem för snart en timme sedan. hon gick och drack lite vatten och sedan raka vägen mot sovrummet där hon nu ligger och sover. egentligen borde jag ge henne utegångförbud en månad minst!!! men hon är hemma igen och jag kan gosa med henne hur mycket som helst igen :)


äntligen hemma igen
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0