helgen som varit

jahopp, aningens dålig uppdatering i helgen men jag har inte haft någon större lust att skriva. här kommer en lite snabbuppdatering dårå:

i fredags kom fredrik hem tidigare från jobbet för de hade inte speciellt mycket att göra. vi var bjudna på middag ute i lovene så vi körde dit vid 4. det var filippa, fredriks kusin som stod för maten denna afton. oj så gott det var. thaimat som var riktigt stark. mmmmm, jag ska lätt ha receptet på det så vi kan göra det :) efter det så stack vi hem till emma och robert. det var tänkt som en snabbvisit men vi stannade nog 2 timmar. emma hade migrän så det kändes lite som att vi störde för hon låg och sov :( men hon kom upp och sen satt vi och snackade. såklart en massa bebissnack för mig och emma :)

på lördagen var det bestämt att vi skulle in till staden för lite shopping. det slutade med att jag bara köpte ett par leggings och fredrik köpte ett par nya skor. vi stötte på mia och filippa och mia lämnade över ett helt lass med bebiskläder som hon hade shoppat :) massa fint. dock hade hon köpt samma newborn-kit från hm som mamma köpte så det gick jag och bytte. ni ska få se bilder lite senare.
sedan var det bestämt att vi skulle vara barnvakter till noel så vi drog iväg till skaraf ör att hämta upp monstret. han är fortfrarande här. vi åker till skara vid 12 hade jag tänkte. emmie har fått hela helgen för sig själv eftersom eddo är i sthlm.
vi har tittat på film, spelat batman och lirat fotboll.


en fenomenal utspark


härlig räddning


vem ska vinna denna duell?


man blir ju trött oxå


en talangscout i buskarna?


jag kan ju nicka oxå!!


THE WINNER

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni störde inte alls...jag kom ju upp och då gick det bra!

Vi ses väl i veckan?

kram

2009-08-17 @ 17:31:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0