v 20+0 aka halvtid

nu har vi gått halva tiden. jag har varit gravid i 20 veckor och har 20 veckor kvar :) så det börjar absolut ta på det. fredrik tycker att det har gått hur fort som helst medan jag tycker att det går på tok för långsamt. är det inte december snart lixom? :P jag läste i en av alla mina tidningar att det är nu som den härliga tiden ska börja. allting ska vara på topp mellan vecka 20 - 30 tydligen. ja det återstår och se. inte för att jag har haft det speciellt svårt hittills iofs.


igår hände det inte speciellt mycket. promenad, cykeltur till affären, dammsugning och tvättning. vilken hemmafru jag har blivit. och idag händer det inte mycket mer tror jag. imorrn öppnar äntligen badet så då kan jag börja simma. och snart borde papperna från polisens brottsregister komma så att jag kan skriva in mig i poolen. orkar inte riktigt med att inte göra ett smack om dagarna. hjärnan blir ju helt degig känns det som. meeeen det kan aldrig vara bra att göra för mycket heller. lite lagom är bra :) och helt min melodi!!!

har precis tagit en promenad och nu skriver magen efter frulle.

ciao
Kommentarer
Postat av: Emma

Men ta din mage och kom hit någon dag och fika. Om du inte har nåt att göra alltså! Nu är ju vi hemma i tre veckor!

kram

2009-08-11 @ 11:25:44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0