Barnmorskebesök nummer 10

jag kanske tjatar och gnäller om det men idag är jag minsann trött på RIKTIGT!!. har knappt sovit alls inatt utan har bara legat och vänt och vridit mig fram och tillbaka. har haft ont i benen, antagligen efter allt slit och släp igår. fredrik och leo hade absolut inga problem med sovandet iaf. leo ockuperade halva min säng vilket ju inte gör sovandet för mig lättare. skulle egentligen åkt till emmie & co men jag ställde in för jag är tröttis. men jag var ändå tvungen att gå upp ur sängen vid 8 för jag skulle till barnmorskan nu på morgonen.

och hos barnmorskan gick det bra. jag ska ju dit nästa vecka på tisdag igen för att ta prover inför snittet så därför gjorde vi inte så där jättemycket idag. lyssnade på bebisens hjärta: 132, och mätte magen: 37. sen pratade vi om snittet och barnmorskan gick igenom hur det gick till och jag frågade lite som jag undrade. de på sjukhuset i skövde gick ju igenom detta när vi var där så jag visste det mesta redan men det är aldrig fel med repetition.

så dagen idag är väl hyfsat lugn tror jag. har lite strykning kvar och håller på att tvätta det sista till bebisen. blir kanske några drag med dammsugaren om jag orkar :P annars tror jag att jag ska njuta med åsa larsson och lite mandelbiskvier :) MUMS
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0