förberedelser

sitter och lyssnar på lars winnerbäck och melissa horn - som jag hade dig förut. den låten är helt jävla underbar. kan inte hjälpa det men blir alltid lite smått tårögd när jag hör den. så jäkla fin!!!

har precis tagit min promenad och har nu satt igång med lite bebisförberedelser, nämligen att tvätta alla kläder. jag har insett att jag har löjligt mycket kläder :) med vad gör det lixom, blir till att byta ofta ju. jag har även börjat fundera på vad vi ska ha med oss till BB och det är fasiken inte helt lätt. vi fick ju en lista från kss med de saker vi ska ha med oss så den följer vi. men det känns som att vi skulle ha mer med oss men det gäller att komma på vad. vet ju iofs inte om fredrik kommer få sova hos oss och även om han får det så måste han hem till missarna oxå så det är ju inte hela världen om vi glömmer något. men jag vill ha stenkoll men det är väl bara att glömma. vi ska ju inte bosätta oss på BB får vi hoppas.


lars winnerbäck och melissa horn - som jag hade dig förut

Kommentarer
Postat av: Emma

Linda berättade en liten rolig sak när hon förberedde sig inför william, hon packade ner plattången och grejer...men det blev inte så mycket tid över till att platta håret efteråt....=)

2009-12-08 @ 16:53:56
URL: http://lulockballon.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0