sista besöket

ja, idag var jag hos min barnmorska för sista gången. jag har trivts otroligt bra med henne och tyckte allt att det var lite tråkigt. men det är ju även roligt att det nu är så nära till vi får träffa bebisen. jag har lovat att vi ska gå in och hälsa på dom sen när bebisen ska vägas för bvc är precis bredvid mvc. så det kommer vi absolut att göra :) det togs blodprover idag som skickas till sjukhuset i skövde. vet inte exakt varför men en av anledningar är iaf att de ska ha blod berett ifall det skulle behövas när jag snittas. jag gillar ju inte riktigt sprutor och blodprov eftersom jag har svimmat tidigare. men nu har jag gjort det några gånger och det har gått bra alla gångerna. eftersom det kommer bli lite nålar och annat på fredag så har träningen varit bra för mig. tror jag bävar mer för kateter, dropp och ryggbedövning än själva snittandet :P

jag fick även lyssna på bebisen hjärta och det pickade på så fint så: 136 slag. sedan satt vi mest och pratade oom julen och så där. vi har fått order om att ta det lugnt hela julen och skicka iväg folket om det blir för mycket för oss. men det ska nog gå bra. vet att vi kommer få mycket hjälp och stöttning.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0