06,42

snart ska jag bege mig till busshållplatsen för att ta mig till jobbet. ja, ni läste rätt, busshållplatsen. igår när jag var på väg till jobbet så ville bilen inte längre ta mig framåt. de rök från baken och den ville inte hålla mina 90 längre. så det blev till att stanna vid vägkanten med varningsblinkers på. en snäll kille stannade för att hjälpa mig men det fanns tyvärr bara en sak att göra, sätta upp varningstriangeln! och snäll som han var så skjutsade han mig till jobbet fastän han inte alls skulle till lidköping. så han räddade en flicka i nöd helt enkelt. men den där jäääääla bilen blir jag knäpp på nu. det var inte längesen vi fixade den ju!!!! nu står den iaf på saab så dom tittar förmodligen på den idag. så får vi se vad domen blir. förmodligen dyyyyrt!!!

jaja. till jobbet kom jag iaf. vi var på teater med 5-6 åringarna. teatern hette lilla farbrorn. ungarna ääääälskade. skrattade som tokiga så det måste ju betyda att den fick bra betyg :)

näe, nu ska jag fixa det sista och sen bege mig.

hare göttit!!
Kommentarer
Postat av: Emmie

Lita bussaåkande har ingen dött av ( eller jo de har de... men ja... anyways.. ;o)

Men ge dendärinna biljäveln en spark i arschlet från mig!

2009-02-17 @ 11:26:11
URL: http://frokenemmie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0