en solig vinterdag som denna

vilket väder det är. jag klagade ju igår men idag är en riktigt perfekt vinterdag tycker jag. -10 grader, vitt på marken, blå himmel och solsken!! riktigt fint är det. jag borde ta en promenad men fredrik är iväg och jobbar och jag känner inte alls för att promenera själv. får se om jag kan övertala honom sen när han kommer hem igen.

vi har iaf varit inne i staden idag och kollat på tapeter. det blev till och med så att vi beställde :) det kändes riktigt skönt. vi gick där inne i över en timme innan vi (jag) fastnade för en. nu finns ju risken att jag var så utmattad och trött att jag valde en som ser heeeelt tokig ut. men allt är ju iofs bättre än så som det ser ut idag. knallblått just nu. tapeterna vi beställde var åt det beiga hållet med vitt i. dom kommer på onsdag så jag hoppas ju såklart att vi kan sätta igång nästa helg. men så är det ju så att vi måste spackla och slipa som tokiga innan vi ens kan börja. tror vi får "hyra in" vissa personer som kan hjälpa :) ska bli sååå skönt att äntligen få fint i rummet. självklart ska ni få se när det är färdigt!

jag har suttit och tittat på damernas alpina eller något sådant. ni v et anja & co. blev inga medaljer i år och alla skriker fiasko överallt. måste vara hemskt jobbigt och otacksamt att vara idrottare. när det går bra så är alla med en. man är älskad och hyllad. men gud nåde dig om det går "dåligt" en säsong för då halshuggs du på offentlig gata och slängs ut ur de svenska hemmen. heja anja säger jag!!!!
Kommentarer
Postat av: Emmie

väl rytit!

2009-02-14 @ 16:11:17
URL: http://frokenemmie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0