nu är vi på gång

jag tror bestämt att jag hade lite v'äl bråttom tillbaka till jobbet. jag har varit som en liten zombie hela dagen och alla jag mött har kommit med kommentaren: är du verkligen helt frisk? du ser inte riktigt kry ut. jäjäjäjäjäjä, jag har känt mig bättre, helt klart. men nu ikväll känns det faktiskt helt ok. och vet ni vad: DET ÄR TÖVÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!! hallelujah vad härligt det är. äntligen kommer våren :) på med löpardojjorna och ut i spåret!! nu vill jag bara ha sol konstant så är jag nöjd!

jag gissar att det är inte bara jag som sitter och väntar på att Grey´s äntligen ska dra igång igen. 21,00 smäller det, för er som missat det :P det ska bli så härligt. jag är ju lite av en seriefreak. så nu när allting drar igång igen så är livet bra. det måste finnas minst en bra serie varje kväll tycker jag. tyvärr så är det ju så att fredagar råkar suga jämt en måndag till torsdag brukar vara tiptop. tyvärr så kommer det ki förekomma en del krockar men det får vi lösa....... mtt liv har stått på paus men nu drar det igång igen!! 18 min kvar...

imorgon jobbar jag mellan 08,00 och 19,00. ni kan ju tänka er hur lockande det är. jag vet ju att när man nu är nyutbildad så ska man vara heltänd på allt. men jag tycker faktiskt inte att möten är speciellt roliga. speciellt inte när dom är på kvällen. inte lockande alls faktiskt. men men, bara till att ta det...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0