sjuk... igen

feber och förkylning igen. känns ju så där lagom roligt eftersom det bara är en månad sedan jag var sjuk senast. men det är dock inte så konstigt eftersom det varit mycket förkylningar på förskolan både bland barnen och personalen. vissa föräldrar skickar sina barn till förskolan trots att barnen är sjuka, tyvärr. visst, dom förlorar ju pengar på att vara hemma men hur kul kan det vara att behöva gå till förskolan när man inte är kry. jaja, kan inte göra så mycket åt det tyvärr. mer än att ringa och be dom komma och hämta om det är så att vi märker att barnet har feber eller liknande. men nu har jag feber och jag stannar minsann hemma.... igen!

jag har en fråga: varför får man ont i kroppen när man är sjuk? jag har ont i axlar, armar och knän. någon som vet svaret? för jag har inte en aning. idag blir det såklart inte mycket gjort. tror jag kommer att simsa lite och sedan ska jag titta på hem till gården. är ju omöjligt att följa det nu när jag jobbar så jag passar på när tillfälle ges. det är ju såååå bra :) blev inget gjort med datorrummet igår. jag var sjuk och fredrik var slapp. vi har ju heller ingen slipmaskin som fungerar så det måste fixas först, på något sätt. någon som har en att låna?

jag vill inte ha mer snö nu. är fruktansvärt less på den. igår regnade det så då hoppades jag att den skulle regna bort helt, men icke sa nicke. den ligger allt envist kvar och stirrar på mig och hånler. PFFFT! jag vägrar tolerera snö i mars!! så är det bara!!!

näe, frulle.. om jag pallar!

ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0