fredrik kom ...

fredrik kom hem med ett choklad till mig. eftersom jag var sjuk sa han. väldigt snällt tycker jag. så jag sparade det till klockan 20 då det var familjen annorlunda på tv. oj vad jag såg fram mot det. jag tar den första efterlängtade tuggan. DET SMAKAR INGET!!!! aaaaaaah. jävla förkylningar sabbar allt!! så det var bara att lägga chokladet i skafferiet och hoppas att det är bättre tider imorgon. vilken besvikelse!

jag får vara hemma imorgon igen. feber fortfarande och förkylningen är inget rolig alls. jag tror tyvärr att jag nästan är lika gnällig som fredrik brukar vara när han är förkyld. inte riktigt så illa men nästan. till och med fredrik har kommenterat mitt gnäll. jäjä, även jag har dåliga dagar ju.

nu ska jag krypa ner i sängen tror jag.

sov sött!

Kommentarer
Postat av: Emmie

isch.. hoppas att du blir bra snart elinapelina... :o)

2009-02-24 @ 09:47:43
URL: http://frokenemmie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0