Livet leker och jag är laddad nu!!

ja, jag tittade på melodifestivalen igår. hela. men jag måste erkänna att det var lite av en besvikelse. lite som det brukar vara nu för tiden. dem stora besvikelsen var ju såklart att lidköpings stolthet Scotts inte gick vidare. dock så skyller jag det helt och hållet på svt eftersom en sjabblade till det under "Duellen". annars hade dom ju såklart gått vidare :P det var bara segt och Mede var lite smått överdrivet. det roligaste var när en reporter i ett inslag presenterade sig:

-jag heter Pål Potter. men jag är inte släkt med Harry.

hihihihihi, jag ni kan ju tänka er hur underhållande mello var då!

annars har det bara varit städning och slappe på schemat i helgen. idag tog vi dock en promenix i skogen. shit vilket fint väder det har varit idag. snö, kallt men solsken. skitfint verkligen!! imorgon är det jobb igen. just nu är det lite knas för vi (läs dom) är lite smått oense om var jag ska vara. jag är nämligen 50 % på en avdelning och där har jag fasta tider och dagar. men de andra 50 % är mer rörliga och jag är där jag behövs typ. så just nu är dom väldigt oense om var jag borde vara så dom drar i mig från båda håll. det som är jobbigast är nog mest att dom pratar över mitt huvud och inte med mig om det. så jag får höra allt i andra och tredje hand. det känns ju så där. men jag får se om det löser sig i veckan. för just nu är det inte så roligt!

efter jobbet imorgon ska jag äntligen börja träna på korpen inne i staden. perfekt eftersom jag jobbar där nu. så jag sticker dig direkt efter jobbet, lite efter 16. så jag har laddat upp till max inför detta:

Ny Ipod nano - den är underbar och nu har jag laddat det med perfekt träningsmusik

MB754.jpg
Nya träningsskor - de andra jag hade var innefotbollsskor och de är minst 10 år gamla!!!

Ny träningsväska - Puma och underbar :P


Nya träningslinnen - viktig att känna sig het hahaha





så nu är jag laddad!!

ni missar väl för tusan inte Beck idag!!!!

nu ska jag gå och duscha och ta på mig pyjamas och sedan bädda ner mig i soffan med lite popcorn och saft som jag tränar bort imorgon ;)

natti natti
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0