dilemma

det blir till att jobba imorrn. känner mig mycket bättre. hostig men bättre :) potatisen står just nu på spisen och puttrar. det blir potatismos med falukorv till fredrik och potatismos med fläsk till mig :)mumsfilibabba!!

jag har ett litet dilemma. eller ja, så här ligger det till. mitt gymkort på gymet här i götene går ut nu snart och jag vet inte riktigt var jag ska börja träna. jag vill ju inte påstå att jag varit överdrivet flitig med tränandet. det har gått i perioder. men nu ska jag minsann skärpa mig. men jag vet inte var jag ska träna. gymet här i götene har bara kort som är ett år och då är man bunden i ett år. medan i stan har man mer valmöjligheter 10 kort, månadskort osv. det lockar mer. och nu när jag ändå jobbar i stan kan jag träna efter. låter inte det bra! så var är dilemmat frågar jag mig nu??? hmmm. vilket onödigt inlägg detta blev då
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0