halsont

tidigt tidigt är det nu. fredrik ligger i rummet bredvid och hostar som en galning. han är sjuk och stannar hemma från jobbet. jag tror dock att han har smittat mig. inte för att jag tänkt stanna hemma. så illa är det inte, än. jag har ont i halsen och känner mig lite hängig men jag tror inte att jag har feber. vi får se hur det går idag. jag jobbar mellan 08,30-17,00. lång dag men jag har hoppat in för en annan idag. så jobbar jag vanligtvis inte nämligen. men det ska nog gå bra. jag hoppas bara att jag inte blir sämre. är ju inget kul att ta hand om spralliga ungar när jag är kass. usch min hals!!!
Kommentarer
Postat av: Emma

Stackare...Hoppas att dagen blir bra och krya på er bägge två!

Tänkte allt på dig i lördags, jag hade gärna varit med! kram

2009-01-22 @ 10:51:02
URL: http://lulockballon.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0