hur göra?

ja, hur ska jag göra. känner mig bättre. febern är borta. men jag är fortfarande väldigt förkyld och nu har jag fått en hosta som inte är nådig mot min hals. hur gör jag då lixom. känns som att jag borde jobba imorrn men samtidigt så är jag ju inte kry. jaja, jag får tänka och känna efter lite till innan jag ringer till jobbet och berättar hur jag gör. just nu sitter jag och letar efter en engelsk artikel till vårt ex.arbete. det var en av kompletteringarna som vi var tvungna att göra. dock är det inte så lätt som det låter. jag letar så jag svettas.. nästan :P katterna är ute på nya äventyr. dom kommer inspringandes ibland och pratar lite och sen försvinner de lika fort igen. dom har vartit ute i snart 3 timmar så jag ska kalla in dom snart :)
näe, ska fortsätta leta!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0