ja, jag snodde dom

Vad gör du just nu?
Glor på tv i min ensamhet. Fredrik är på bandy ju

Drömde du något inatt?
Drömmer man inte alltid? trodde jag iaf. men jag kommer inte ihåg någon just nu

När var du på bio senast?
ehm.... joooo.... längesen

Vad heter du i mellannamn?
Johanna Gunilla, har inga som helst problem med mina namn :) ..... ingegärd hihihihihihihihiii, Britt *fniss*

Tränar du?
ingen kommentar...

Hur lång är du?
172 cm

Vill du vara längre?
mjaaaaa, jag tror att 175 är det optimala :P

Vad heter din närmaste kompis/ar?
emmie, emmiepemmie och emmieslemmie

Har du husdjur?
jaaaa, d e la klaaaaart. Missarna!!!

Dricker du kaffe?
nä, fy och usch. Bittert som attans

Har du digitalkamera?
vad är det för stenåldersfråga, har inte alla det??

Photoshop?
ja, men hur fan gör man?!

Varför skriver du din blogg?
för att jag är så rolig höhö...

Vad vill du få ut av din blogg?
inget egentligen, gör det mest för att det är så inne..

Vad tycker du om modebloggar, är din blogg en modeblogg?
ja är ju rätt modern så det tycker jag väl att den är

Give it to me fast

Naturdiet vs Marabou?  
mmmmmmgoooodis
Datorn vs fotboll?   viilken konstig fråga. dom hör ju inte alls ihop. jag vägrar svara på det.
Filmkväll vs fest?   jag väljer både och...
Kommentarer
Postat av: Marre kusin

Va?! 172 centimeter!? Menar du att DU ser NER på MIG? Jag har alltid trott att vi varit typ lika långa eller att jag varit längre än dig...

Hrm, man krymper visst med åldern med sägs det!

2009-01-30 @ 20:25:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0