köpa eller inte köpa

jag sitter nu och funderar på om jag ska beställa hem sex and the city-"skolådan" som jag har velat ha ett bra tag. men jag kan inte bestämma mig. 599 spänn. är det värt det? jo, det är det. men kommer jag att titta på dem? ja, det kommer jag! lika bra att jag beställer nu när jag har pengar som bränner höhö

jag är sjukling fortfarande. bättre men fortfarande kass. jag ska vara hemma imorgon oxå men sen tror jag att det får räcka. vill inte vara sjuk ju! men när jag ringde imorse och sa att jag var sjuk så sa anna-karin att jag nu var den tredje från arbetslaget som ringde och sjukanmälde. så det är ju något som går. var ju tre förra veckan oxå.

nu är det bonde söker fru - bröllopet. det måste jag se. såpanörd som jag är :)

god natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0