körslaget, vindruvor, film, vatten....

min kväll är torftig när det gäller godsaker. eller ja, vindruvor är ju iofs mumsigt men kan något slå en ordentligt fullproppad godispåse och en fanta till? inte egentligen. men vi har här hemma nu valt att vara ifrån godsaker ett tag så då får vindruvor och kiwi funka istället. (att man så snabbt kan märka skillnad när man slutar käka godsaker asså!!!) just nu sitter jag och tittar på körslaget. jag tycker minsann om det programmet. jag gillar de flesta program där det är sång och musik som gäller. det är oftast mycket underhållande. men jag tror att vi sen ska kolla på grand torino (stavning??)med clintan. emmie har tipsat om filmen så då ska vi se om hon har rätt.

jag är ilsketrött i armarna idag. dels så fick jag lite spel igår och gjorde armhävningar. tokigt, jag vet haha. sen innan idag hade jag och fredrik världens brottningsmatch (näe, inget sånt!!!!) och jag får ju kämpa som en gnu. det är minsann ett ordentligt träningspass det där!!

imorgon är det jobb med ex.arbete som gäller. vi har nu fått ett annat ex.arbete som vi ska opponera på. hitta fel, brister, frågor och positivt som vi sedan ska framföra på torsdag. SISTA DAGEN I SKOLAN hihihihihihihihi. är det tokigt eller vad :)

näe, detta var ju inte så vettigt.

ciao på er!
Kommentarer
Postat av: Emmie

åååh... jag ser att jag glömt att anmärka här... gran inte grand...

2009-01-16 @ 18:28:58
URL: http://frokenemmie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0