nytt år nya tag

så, gårdagen firades som sagt på kållandsö. maten var uuuuunderbar och sällskapet ska jag inte heller klaga på. vi hade riktigt roligt faktiskt. satt och spelade kort i stort sätt hela kvällen tror jag. det började bli lite segt vid 22 så då slogs tvn på. klockan 23 drog vi oss hemåt igen. fanns ingen anledning till att sitta där ute och bara vänta. det är ju inte så att det bor så många där så att det blir ett hav av fyrverkerier lixom. fredrik och jag stod tillsammans ute i trädgården och tittade på fyrverkerierna som våra grannar sköt iväg :P man behöver ju absolut inte köpa egna. alla andra smäller ju som galna så det är bara att snika på deras :P

dagen idag har varit väääldigt lugn. har läst ut boken jag lånade av emmieslemmie "Gröna draken vita tigern" jäkligt bra bok som jag rekommenderar er att läsa. det känns som att jag äntligen kan börja läsa skönlitteratur nu. förut har det alltid funnits skolböcker som ska läsas och skriva om så jag har inte haft ro till att läsa annat riktigt. tiden har såklart funnits men inte lusten. men nu har jag tid!! så jag har köpt 4 böcker och är färdig med 2 så imorgon börjar jag på marian keyes "är det någon där" älskar hennes böcker :)

nu ska jag återgå till Day after tomorrow.

God natt och Gott Nytt År.. igen kanske :P
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0