Mitt 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förrut?
    Jag fick ett "riktigt" jobb

2. Höll du några av dina nyårslöften?
    vill inte minnas att jag gav några....

3. Blev någon / några av dina vänner föräldrar i år?
   mjo..

4. Dog någon som stod dig nära?
    ja

5. Vilka länder besökte du?
    Sverige........ å sverige.... och sen var jag ju i sverige oxå...

6. Är det något som du saknar från år 2008 som du vill ha år 2009?
    bättre självförtroende och emmie och noel nära :)

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
     15 juni, 2 juli,15 juli

8. Vad var din största framgång 2008?
    att jag fick ett jobb

9. Största misstaget?
    jag slappade för mycket med skolan. det gick vägen ändå men det kunde gått bättre faktiskt!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
      näe

11. Bästa köpet?
      katterna

12. Vad spenderade du mest pengar på?
      förmodligen samma som både min syster och kusin skrev:räkningar

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
       när emmie berättade att de fått lägenheten i skara!!!!      

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2008?
      Curly Sue med Takida och I kissed a girl med katy perry (vet inte alls hur hon stavar sitt namn) och Coldplays Viva      la   vida

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med andra år?
       Jag tror inte att skillnaden var väldigt stor men jag var nog lite gladare faktiskt. men de gånger jag var riktigt ledsen så var det jäkligt mörkt!!

16. Vad önskar du att du hade gjort mer?
       vågat mer! tränat mer! helt och fullt varit jag!

17. Vad önskar du att du hade gjort mindre?
       surat över onödiga saker, borde ätit mindre godis, brytt mig om vad alla tyckte

18. Hur tillbringade du julen?
       Med min familj och fredriks familj. (minus emmie och noel)

19. Blev du kär 2008?
      man kan inte bli annat med min underbaring till sambo :)

20. Hur många one night stands?
      jag hoppade det detta året...

21. Favoritprogram på tv?
       Entourage, Californication, Heroes, Desperate, Grey´s

22. Bästa boken du läste 2008?
       Gröna draken vita tigern

23. Största musikaliska upptäckten?
       att jag faktiskt inte kan sjunga alls hahah

24. Något du önskade dig och fick?
       jobb :) kärlek från dom som betyder något

25. Något du önskade dig men inte fick?
       bättre självförtroende och ett nytt kök :P

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
       hade ett litet kalas

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
      om förlusterna av nära hade varit mindre

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
       fierce hahahahaha

29. Vad fick dig att må bra?
       fredriks ständiga fjantande, samtal med emmie om allt och inget, noels underbara kommentaren som får en att gråta av skratt och bli helt varm inombords, fredriks familjs omtanke...

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
        Brittan har ju gått och blivit rätt het :P

31. Vem saknade du?
       Theo, mormor, marika och alla vänner och släktingar som bor alldeles för långt bort...

32. De bästa nya människorna du träffade?
      Ja jag håller med emmie, jag är nöjd med dom jag har :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0