14 juli redan?!

det känns som att vi knappt är hemma nu för tiden. det är inte många dagar som vi har slappat sen fredriks semester började. vilket jag ju bara ser som positivt eftersom jag blir sä jäkla rastlös om jag bara är hemma hela tiden (undra hur det ska bli i höst!!!) idag har vi iaf varit och besiktigat vrålåket. gick igenom så där kan vi pusta ut. tycker vi lagt tillräckligt med pengar på bilen det här året för minst 5 år framöver. sedan drog vi ut till kållandsö. när vi körde från lidköping så var det gråa moln som härskade över himlen. direkt när vi kommer ut till kållandsö så skiner solen och det var klarblå himmel. 26 grader var det där ute. med andra ord: där borde vi vara oftare!!  det var riktigt gött. fick god mat och det säger vi aldrig nej till :) sedan drog vi allihopa mot skara för att fredrik morfar skulle hjälpa emmie & co med elen i deras badrum. så nu kan de tvätta och tumla hur möe de vill! eddo bjöd över oss på grillat imorrn så även imorrn blir vi bjudna på mat. vilken lyxfasoner vi har skaffat oss haha. så vi hoppas såklart på NADA regn imorrn så vi kan grilla.

nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på the real housewives of new york. avundsjuk? vem? jag? aaaaldrig :P



ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0