1:a på flopptoppen

jag har nu sett en av tidernas sämsa film. jag skojar inte. det var ju en rysare och när jag väljer rysare så är dom alltig kassa. men den här var ju verkligen uberkass. ni vill kanske veta vilken film det var. tror en del av er har sett den.
the mist. jag trodde faktiskt den skulle vara ok. men herre min jesus (som emmie skulle sagt). konstig konstig konstig. folk dog till höger och vänster av lite olika orsaker, konstiga varelser dök upp som inte alls passade in, vändningar som fick en att fnissa för det var så kasst. men sämst av allt var minsann slutet. jag vill ju inte avslöja för mycket ifall någon av er känner för att se denna underbara film. men jag avråder er från att se den. eller så borde ni se den så ni fattar vad jag menar...

imorgon ska vi iaf gå och se transformers på bio. vi såg ju ettan på bio och det var ju verkligen en uberbra biofilm så jag hoppas på samma med denna. jag har frågat emmie om hon vill hänga på men inte fått något svar. får la se imorrn. vi ska in till staden imorrn och fixa med lite allt möjligt. berättar mer om det imorgon tror jag...

nu ska jag krypa ner i sängen och börja läsa Camilla Läckbergs bok Tyskungen. har läst de andra i serien och jag äääälskar dom. så jag lär inte bli besviken.

hörs imorrn..
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0