27 juli

vilken natt. gick och la mig vid 23,30 men tror att jag somnade någon gång vid 4 - 5 imorse. kul natt lixom. så gick upp vid tolv idag. sov inte så länge dock. vaknade vid 10 och kunde inte riktigt somna om. jaja, än så länge är jag iaf pigg. får se hur kvällen blir.

föräldrarna är på väg hit upp nu. de körde vid 11 så det borde ju inte dröja jättelänge tills de är här. vet inte alls hur dagen ser ut. de ska ju till campingen först, det är det enda jag vet. just nu är det ju inte väldigt fint väder så kanske att vi samlas här eller i skara. inte speciellt att sitta på en campingen i detta vädret iaf.

vi har städat huset idag. tråkigt som vanligt :P jag fick dammsuga vilket jag alltid brukar lyckas snirkla mig ur i vanliga fall men inte idag. fredriks motivering löd: men du sa ju för en vecka sen att du skulle dammsuga men då gjorde du inte det så då får du göra det idag. så det är meningen att man ska komma ihåg exakt allt den andre säger och sen använda det emot denne vid ett senare tillfälle.. hmmm... får börja föra anteckningar :P jaja, nu är det gjort och jag höppas det dröjer till jag behöver dammsuga igen. när kan man egentligen börja använda graviditeten som ursäkt för att slippa göra saker?? haha, näääää, inte jag inte!!
Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej! hoppas allt är bra. Har blivit sjukskriven en vecka till nu...drygt, men bra för huvudet antar jag. Om du känner att du har tid innan lördag så kanske vi kan ta en fika? kram Emma

2009-07-27 @ 16:10:49
URL: http://lulockballon.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0